Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

joi, 12 iunie 2014

Perisoare de vitel in sos de legume



O mancare lejera cu carne de vitel si legume, un pranz perfect as zice eu.  Imi plac mult mancarurile care contin multe legume, de aceea m-am gandit ca aceste perisoare o sa fie delicioase facute intr-un sos aromat cu legume. 
Avem nevoie de: 
Pentru perisoare
  • 250-300 gr carne de vitel
  • un morcov 
  • o ceapa mica
  • un catel de usturoi mai maricel
  • 3 linguri orez
  • 1/2 lingurita sare
  • un pic de piper
  • 1 ou
Pentru sosul de legume:
  • 3 morcovi potriviti
  • 1 felie telina
  • 1/2 gulie
  • 2 cepe mici
  • 1/2 ardei verde
  • 1 canita suc de rosii 
  • 4 catei de usturoi
  • busuioc verde tocate
  • sare si piper 
Tocam carnea, morcovul si ceapa ( eu le toc cu ajutorul robotului de bucatarie). Adaugam orezul spalat si scurs de apa, condimentele si oul si omogenizam.
Punem apa la fiert intr-un vas de aprox 2l. Adaugam in apa un pic de sare. Cand fierbe apa  formam din compozitia noastra bilute si le adaugam in apa clocotita. (mi-au iesit 18-19 perisoare) . Lasam sa fiarba aprox 5 minute dupa ce vin la suprafata apei. 
Cu o paleta le scoatem intr-o tava care urmeaza apoi sa fie pusa la cuptor, deci rezistenta la caldura.
Legumele le curatam, spalam si le taiem in bucati mari. Le punem la fiert in apa cu putina sare, adica le adaugam cand fierbe apa.
Cand sunt fierte (nu trebuie sa fie exagerat de moi) le punem in blender in doua reprize cu cate o jumatate de cana din sucul in care au fiert si le pasam. Adaugam si o canita mai mica de suc de rosii.
Tunam sosul obtinut peste perisoare si condimentam cu sare, piper, busuioc si usturoi.
Amestecam putin deasupra si dam apoi la cuptor timp de 35-40 de minute la 180 de grade.
Tava mea a fost un pic mai mica si am pus-o mai intai intr-o tava mai mare pentru a nu curge sosul in cuptor. Voi folositi din start o tava adecvata.
 Scoatem tava din cuptor si servim perisoarele calde.
Sunt delicioase fierte in sosul de legume.

2 comentarii :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...