Bun venit pe blogul meu! Mancaruri simple si usoare pe gustul tuturor...
Nu detin multe secrete ale bucatariei, insa imi place sa gatesc si fac totul cu pasiune. De altfel singurul meu secret cand gatesc este pasiunea cu care fac si cea mai simpla mancare.
Pofta buna orice alegeti sa gatiti din cele prezentate de mine mai jos!

duminică, 31 august 2014

Tarta cu mure si afine

Mureeee, afiiineee !!!! Cine vrea? Le ofer sub forma unei tarte super gustoase, de data aceasta cu smantana dulce, o varianta super gustoasa. De fapt nu cred ca exista vreo tarta care sa nu fie gustoasa atata timp cat e plina de fructe proaspete de sezon. 
Avem nevoie de:
  • 100 ml smantana dulce
  • 1 lingura zahar brun
  • 1 ou
  • coaja de la 1/2 de lamaie 
  • 1/2 lingurita bicarbonat stins cu o lingura zeama de lamaie
  • aprox 180 gr faina (depinde de faina folosita)
  • Umplutura 
  • aprox 250 gr mure
  • aprox 200 gr afine 
  • 200 gr smantana dulce, 30% grasime
  • 2 oua mici
  • 3 linguri zahar
  • Pentru uns tava: o lingura de unt
  • un plic zahar vanilat presarat deasupra tartei 
Pentru aluat amestecam ingredientele intr-un bol apoi framantam aluatul obtinut pana incorporam toata faina.
Tinem aluatul minim 30 de minute la rece.
Scoatem din frigider aluatul si il intindem sub forma rotunda si il asezam intr-o tava de tarta unsa cu unt.
Intepam aluatul din loc in loc si il dam la cuptorul preincalzit la 170 de grade timp de 5-7 minute.
Scoatem din cuptor si asezam fructele peste aluat.
Separat intr-un bol mixam smantana cu ouale si zaharul si compozitia obtinuta o turnam peste fructe.
Dam din nou tava la cuptor timp de 20 de minute.
Scoatem tava din cuptor si presaram deasupra un plic de zahar vanilat sau/si zahar pudra.
Ati citit cat de usor se face, asa ca treceti si voi la treaba!

7 comentarii :

  1. Eu aduc cafeaua, nu vreau sa ratez aceasta tarta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii ca din cauza ta m-am imbolnavit de tarte?! :) Din pacate barbatamiu a devenit fan un fel de tarta si numai p-aia o cere.. Super arata tarta asta.. si tocmai ce am pus la congelator niste mure.. niste afine.. :)
    Pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona ma bucur mult mai ales ca sunt deserturi mai usoare si mai sanatoase. Si eu mi-am umplut congelatorul cu caserole de mure si afine sa fie pt iarna :)). Te pup draga mea

      Ștergere
  3. Ma servesti asa frumos, stii ca nu refuz :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...